12 Jan. 2021

Cum sa creezi un anunt imobiliar atractiv

Pentru a crea un anunt imobiliar cat mai atractiv trebuie sa intelegeti modul in care clientii interactioneaza cu anunturile si care sunt elementele care ii fac sa actioneze. Un anunt imobiliar complet si de succes poate reprezenta un prim pas pentru o viitoare posibila tranzactie imobiliara si tocmai de aceea, este necesar sa acordati atentie tuturor aspectelor. Am alcatuit mai jos o lista cu ce ar trebui sa contina un anunt imobiliar pentru a fi cat mai atractiv pentru clienti.

1. Pozele

Poate ati auzit de expresia O poza face cat o mie de cuvinte, astfel ca primul si cel mai important aspect este prezentarea proprietatii, mai concret pozele de prezentare. Claritatea, luminozitatea si unghiul din care este fotografiata proprietatea poate face diferenta intre a intra pe un anunt sau nu. Mai departe o sa va prezentam cateva exemple cu diferentele vizuale, care mai departe influenteaza la nivel perceptual actiunea sau lipsa actiunii clientilor asupra unei proprietati:

unghi corect foto anunt imobiliar, unghi gresit foto anunt imobiliar

luminozitate corecta/gresita poza anunt imobiliar


poza editata/needitata anunt imobiliar

poza casa lumina naturala, poza casa fara lumina naturala

casa cu luminile stinse, casa cu luminile aprinse

Pe langa toate aceste aspecte, ordinea si curatenia sunt alte modalitati simple si foarte eficiente pentru a face proprietatea dumneavoastra mai atractiva pentru potentialii clienti.

  • Fotografiati fiecare incapere din cel putin doua unghiuri simetric opuse pentru ca potentialii clienti sa inteleaga forma si spatialitatea incaperii. Daca incaperea este mica, este suficienta o fotografie preferabil de la usa de intrare in camera.
  • Fotografiati toate incaperile! Este foarte important pentru potentialii clienti ca numarul incaperilor prezentate in anunt sa se regaseasca si in pozele de prezentare.

2. Schita Proprietatii

Cei mai multi clienti nu au neaparat vedere in spatiu sau experienta necesara pentru a intelege din poze compartimentarea proprietatii dumneavoastra. Din acest motiv, o schita ajuta foarte mult clientii in luarea deciziei de a vedea o proprietate si, in acelasi timp, va scuteste de vizitele de complezenta in urma carora acestia isi dau seama ca de fapt compartimentarea proprietatii dumneavoastra nu li se potriveste.

3. Filmarea proprietatii

Foarte multi clienti sunt din afara localitatii, astfel ca decizia de a viziona o proprietate este mai dificila si vine mai greu pentru ei. Ca sa veniti in intampinarea acestei probleme, o filmare poate sa ajute foarte mult. In filmare trebuie facut un tur scurt al proprietatii care sa inceapa de la usa de intrare, sa se treaca prin toate incaperile si foarte important sa se evidentieze privelistea de la ferestrele si balcoanele proprietatii.

4. Detaliile

Cu cat mai multe detalii in anunt, cu atat mai putine surprize in momentul vizionarii de la fata locului. Pe www.domino.ro, de exemplu, gasesti anunturi cu vanzari apartamente in Cluj-Napoca cu informatii complete si corecte, de la compartimentare la localizarea exacta pe harta, amplasament, detalii despre constructie si multe altele.

Achizitia unui apartament este o decizie pe care oamenii o fac chiar si o singura data in viata, astfel ca acestia vor lua in considerare toate aspectele care le-ar putea crea o stare de nesiguranta in vederea achizitiei. Astfel, este foarte important sa oferiti toate detaliile din prima faza si sa nu ascundeti niciun aspect referitor la proprietatea dumneavoastra. O astfel de actiune poate crea nesiguranta in subconstientul potentialului cumparator si poate transforma o problema mica prezentata cu seninatate intr-una care sa rupa tranzactia din cauza faptului ca a fost ascunsa.